trött..

de är jag idag.. glömde sätta mobilen på ljudlös inatt.. mamma råkade ringa oss halv tre på natten..
usch ja.. sen vaknade melina vid kvrt i sex i morsen med..
tur som så kommer hon nog gå lägga sig snart med.. hon brukar sova mellan 8-10 på förmiddagen.. rätt skönt..
just nu kör hon runt med sin bil.. hon tycker de är roligt..
idag händer de inte så mycket städa lite sen ska vi ut å gå en lång runda.. de va ju länge sen nu.. fast jag
brukar träna på min crosstrainer.. men man vill ju vara ute i de fina vädret med..
anders har lämnat lite inbjudningar i helgen.. ska fixa resten nu i veckan så att de är gjort..
finns en del kvar att planera å fixa till bröllopet.. men de är ju 10 veckor till tills dess.. längtar redan..
i fredags fixade vi pass till melina den kommer väl  på fredag.. då har vi de fixat oxå..
behöver ju passet när vi åker till tyskland.. längtar dit oxå.. de är bara 3 veckor kvar så åker vi ska bli skönt å komma lite hem ifrån..

snart ska jag gå ner å äta lite frukost.. melina åt samtidigt som anders hon åt ca 470 ml välling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0