nu så

nu så är alla inbjudningar skickade eller lämnade till alla som är bjudna på vårt bröllop..
skönt å ha de gjort..längtar väldigt mycket till den 28/8.. hihi..
melina ligger å sover tror jag annars sitter hon i sin säng å prata för sig själv..
diskmaskinen är igång.. ska kolla på smhi hur vädret ska bli om jag ska tvätta eller inte.. vill hänga ut
tvätten.. städade där nere med..

ikväll ska svärfar passa melina nån timme medans vi är å kolla på dagiset vi fick inbjudan dit för att träffa personalen å se lokalerna.. ska bli roligt å se.. hoppas de gå bra för svärfar att passa melina.. men de gör de
säkert.. ska ju inte vara där så länge..

i helgen så va patric å emma här riktig trevlig grillade å pratade en massa..
emma är florist hon ska göra min brudbukett =) igår körde jag en massa va hos svärfar för att hjälpa min
pappa att lasta ved på ett släp sen körde vi till mina föräldrar för att lasta av de med.. usch ja..
sen efter de körde vi hem å tog de lungt.. kollade på film..

i lördags sålde vi vår gamla barnvagn med skönt å bli av med den.. tog ju bara plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0