klippa sig..

de ska anders göra medans han gör de ska melina å jag på stan.. ska bli mysigt att kommer ut nu när de är så fint väder..
fundera på vad man ska ta på melina.. beror ju på om de blåser eller inte.. men men nåt fint kommer vi nog hitta =) ..hon har ju en massa kläder..
vi ska upp till min svärmor med lite snabbt..
senare idag ska vi ut å åka inlines en runda ska bli skoj.. annars så vet jag inte vad vi ska göra mer..
trött är jag melina ville upp vid sex som vanligt..
men hon vill säkert sova snart igen så ska jag lägga mig med en stund till anders sover fortfarande..
sen när vi har vaknat igen ska vi äta frukost å sen ska jag hoppa in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0