fint väder =)

igår på morgonen gick jag en timmes promenad.. ida kom så gick vi en runda till =) de va riktig skoj å träffa ida igen de va ju nån vecka sen sist.. men tyvärr så brände jag mig :S men men de har gått över tills idag..
tvättade en maskin tvätt igår.. ska fortsätta idag..
idag bli de stor städa huset för min del.. vi ska grilla idag mums.. sen ska vi på kvällspromenad..
annars händer de nog itne så mycket.. va ute i trägården en del igår..
imon ska vi in till stan anders ska klippa sig å jag ska köpa nån kortarmad pyjamas till melina.. vi ha två men de räcker inte..
melina gå runt här uppe pigg å glad som vanligt =) hihi..
hon kryper knappt de är skönt de..
hon blev jätte glad när ida&alma kom igår.. ida fick till och med ta upp henna..
gör nån vecka sen kunde ingen ta upp henne.. men nu kan vem som helt ta upp henne.. skönt att hon inte är så mammig längre..

ringde barnmorskan igår med.. behöver nya minipiller för dom är snart slut.. tur så kunde hon förlängra receptet över telefon så jag slapp åka in där skönt så jag kan hämta ut de när som helst.. ska nog göra de imon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0